Kan ik mijn iPhone zo verbinden met mijn laptop dat ik whatsapp berichten kan versturen of typen vanaf mijn laptop?

Ik zit veel achter mijn laptop en mijn toetsenbord typt logischerwijs sneller. Ik heb niet echt zin om voor elk whatsapp bericht mijn telefoon te pakken.

Ik vind het niet erg om telkens naar mijn telefoon te kijken wat hij/zij stuurde, maar ik zou willen weten of ik zou kunnen typen vanaf mijn laptop.

Is er een programma waardoor ik met mijn laptoptoetsenbord op mijn iPhone dus kan typen?

Jailbroken stuff mag ook!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Apps

Antwoorden (2)

Je zou wel een Bluetooth toetsenbord kunnen verbinden met de iPhone. Met het toetsenbord van je laptop gaat volgens mij niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor dit "probleem" bestaan voor vrijwel elke smartphone pc suites. Voor Uw toestel óók:

http://download.chip.eu/nl/iPhone-PC-Suite_1599255.html

Lees goed,hoe dit werkt en vooral hoe U dit op de juiste wijze installeert. Volgens mij is het met dee software tevens mogelijk,om sms 'jes zowel te ontvangen als te beantwoorden . Precies wat U zoekt !!