Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn iPhone zo verbinden met mijn laptop dat ik whatsapp berichten kan versturen of typen vanaf mijn laptop?

Ik zit veel achter mijn laptop en mijn toetsenbord typt logischerwijs sneller. Ik heb niet echt zin om voor elk whatsapp bericht mijn telefoon te pakken.

Ik vind het niet erg om telkens naar mijn telefoon te kijken wat hij/zij stuurde, maar ik zou willen weten of ik zou kunnen typen vanaf mijn laptop.

Is er een programma waardoor ik met mijn laptoptoetsenbord op mijn iPhone dus kan typen?

Jailbroken stuff mag ook!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Apps
891

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zou wel een Bluetooth toetsenbord kunnen verbinden met de iPhone. Met het toetsenbord van je laptop gaat volgens mij niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor dit "probleem" bestaan voor vrijwel elke smartphone pc suites. Voor Uw toestel óók:

http://download.chip.eu/nl/iPhone-PC-Suite_1599255.html

Lees goed,hoe dit werkt en vooral hoe U dit op de juiste wijze installeert. Volgens mij is het met dee software tevens mogelijk,om sms 'jes zowel te ontvangen als te beantwoorden . Precies wat U zoekt !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding