Ik ontvang alleen whatsapp berichten bij mijn eigen wi-fi netwerk, maar niet bij het wi-fi netwerk van bv. mijn school. Hoe kan dit?

Ik gebruik een Nokia E71

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps

Antwoorden (2)

Sommige diensten op je telefoon, tablet, laptop of pc gebruiken bepaalde poorten van het modem. Als die poorten geblokkeerd worden, kun je zo'n dienst niet gebruiken. Ik denk dus dat je school die poorten heeft geblokkeerd, zodat je niet kunt whatsappen tijdens de lessen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
software van je nokia toestel misschien verouderd