Is er een app waarmee je gratis en zonder wifi muziek kunt luisteren?

Ik heb de Iphone 6s en zou graag muziek willen luisteren zonder wifi en gratis. Maar ik kan eigenlijk niks vinden. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Apps
28.1K
Ritsuka
6 jaar geleden
gewoon via iTunes muziek op je telefoon zetten. Kun je met de standaard muziek app afspelen.

Antwoorden (4)

Mijn vrienden zeggen dat spotify werkt zodra je je eigen playlist samenstelt. Bij mij werkt dit niet. Ik zet het meestal gewoon op mijn eigen muziekplaylist door youtubevideos te converteren. Dit werkt altijd bij mij. Apps zullen er niet snel zijn...
6 jaar geleden
Ik doe het zelf altijd met Imusic PlayTube.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
gebruik tubidy zorg er wel voor dat je eerst met wifi downloadt en toevoegd op afspeellijst dan kun je zonder wifi of mb,s luisteren :)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Probeer music fm. Ik heb ook iPhone 6s en de app werkt heel goed. Je kunt alle liedjes zoeken en dan moet je toevoegen aan favorieten en dan kan je het zonder wifi luisteren. En de app is gratis !