Wat voor type mobiel internet abonnement heb je nodig om whatsapp onbeperkt te kunnen gebruiken?

ik wil graag sim only abbonement met sms/bel en internet zo dat ik kan whatsappen hoeveel mb heb ik nodig om onbeperkt te kunnen whatsappen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.9K

Antwoorden (3)

Als je af en toe ook nog websites bezoekt, youtube kijkt en twitter/facebook gebruikt schat ik 400/500 mb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en als ik dat neit doe gewoon echt puur whatsapp? heb je dan genoeg aan bijvoorbeeld 50MB dan betaal je daarvoor 2,50 per maand. gaat het er dan om dat je internet hebt en dus whatsapp kan gebruiken? of heb je dan meer nodig voor whatsapp?
alvast heel erg bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom een min?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikzelf heb het zelfde internetgebruik als jvdlaan2 (die een ander antwoord gaf). Ik denk niet dat je het met 50mb gaat redden.
Als je echt onbeperkt wilt kunnen whatsappen, heb je natuurlijk ook dataverbruik nodig zonder limiet.

Als je maar genoeg neemt van een klein beetje, is heel veel al te weinig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je alleen maar van plan bent te whatsappen is elke internet bundel wel genoeg, je gebruikt echt niet meer dan een paar kb per whatsapp... Ik denk dat dat niet het enige is wat je gebruikt, ik zelf heb 1gb maar ik gebruik maximaal 200 mb per maand. De tweets en facebook berichten haalt hij automatisch op, ik whatsapp veel, hij haalt constant het weer op en ik zoek regelmatig wat op op internet. De enige rede om meer te nemen is als je youtube gaar gebruiken, alleen dan kom je verder dan ±200 mb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, maar ik heb het over een Mb aantal van 50, want dat kost me dan 2,50 per maand. zou dat genoeg zijn? echt alleen maar whatsapp en natuurlijk niet de hele tijd door