Hoe download ik whatsapp via cydia?

Ik heb mijn Iphone 3G gejailbraiked. Alleen als ik opzoek hoe ik whatsapp moet downloaden zegt iedereen dat ik een nieuwe bron moet toevoegen die heet: http://cydia.hackulo.us. Maar die bestaat niet meer. Hij kan hem iig niet meer vinden. Iedereen verteld dat je het zo moet doen en dat lukt niet.
Weet iemand hoe het anders kan? Of een andere bron die ik moet toevoegen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
1.6K

Het beste antwoord

Je moet deze bron toevoegen: http://repo.hackyouriphone.org
Zodra je hem hebt toegevoegd moet je de vshare downloaden via zoeken.
Die installeren en dan de app openen daar vind je alles wel.
Misschien hoef je die bron niet eens toevoegen moet je even zoeken naar vshare.
Maar ik weet dat die bron hem heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ookal heb je je iPhone 3G gejailbreakt kan er geen whatsapp meer op.
De toestellen die nog wel whatsapp kunnen hebben iOS 4.3 of hoger en aangezien de 3G dat niet heeft kan dat dus niet. De enige optie is dan nog viber.

Toegevoegd na 2 minuten:
De iPhone 3G heeft iOS 4.2.1
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet vShare downloaden. Hackulo us bestaat idd niet meer. Via vShare kun je de meeste apps wel krijgen, maar het downloaden duurt meestal wel heel lang.

Het beste kan je iFunbox downloaden als je een PC hebt. Dat is heel makkelijk te gebruiken en spreekt voor zich. Dan moet je van internet de whatsapp app downloaden. iPhone apps zijn altijd een .ipa bestand. Je kan dan zo het bestand downloaden en installeren op je iPhone.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat werkt bij iPhone 3GS. Ik weet niet zeker of het bij de iPhone 3G werkt.