Ben ik nu geblokt op whatsapp?

De berichten komen wel aan (2 vinkjes) maar er staat geen foto meer bij zijn profiel (eerst wel) en ik kan ook niet zien wanneer hij voor het laatste online is geweest (ook dat kon ik eerst wel zien). Ben ik nou wel of niet geblokt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Apps
2.7K

Antwoorden (3)

Niet per se. Iemand kan zijn foto weg hebben gehaald, of gewoon bijna niet meer online zijn. Ook kan hij besloten hebben dat hij geen Whatsapp meer wilde - dat hebben heel veel mensen besloten na dat WA is overgenomen door Facebook. Als hij geen WA meer heeft kan je ook niet zien wanneer hij voor het laatst online is geweest.

Misschien moet je bij jezelf nagaan of je wellicht iemand reden hebt gegeven je te blokkeren? Als daar geen enkele aanleiding voor is moet je het misschien even op de man af vragen: Hé, heb jij eigenlijk nog whatsapp? Op een of andere manier lijkt het dat mijn berichtjes niet bij je binnen komen. Kan dat?

De enige die je daar duidelijkheid over kan geven is die persoon zelf.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee je bent niet geblokkeerd. Sinds een update of 2 geleden kan je kiezen wie wel en wie niet je foto kan zien. De laatst gezien tijd kon je al langer uitschakelen.

Als je geblokkeerd bent zal je nooit het tweede vinkje zien, dit heb ik getest en ook bij opheven van blokkade zal het vinkje als nog niet verschijnen. net als het bericht, die zal je na opheven blokkade niet krijgen.

Getest met whatsapp nieuwste updates. iOS naar android en andersom
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat uitschakelen kan niet op alle telefoons. Maar verder een plusje!
Nee. Als je geblokkeert was zou er maar 1 vinkje staan. De ontvanger van je bericht kan er voor kiezen om zijn of haar laatst gezien te verbergen(dit is mogelijk sinds een tijdje).
Ook kan je ervoor kiezen om je foto weg te halen.