Whatsapp crasht bij opstarten. Wat is de oplossing?

Het gaat om de whatsapp applicatie bij een sony ericsson xperia mini pro. Als ik whatsapp wil openen geeft ie zwart en zegt hij dat de app niet reageert. Als ik hem opnieuw instaleer blijft hij vastlopen bij het herstellen van de gesprekken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
1.7K

Antwoorden (4)

Je kunt proberen de app te verwijderen, waarna je hem opnieuw installeert.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien komt het door dat je teveel apps op je telefoon heb staan. Verwijder een paar die je niet veel gebruikt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijder eens alle whatsapp gesprekken.
Mijn Sony Ericsson Xperia Neo had hier ook last van, oorzaak was één whatsapp gesprek van bijna 9 maanden lang.

Kijk ook eens hoeveel vrije ruimte je nog hebt op je telefoon, als dit te weinig is wil whatsapp ook wel eens vastlopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar de app.
En druk op 'Geforceerd Sluiten'
Zoniet? --> Verwijder de app en instaleer hem een dagje later opnieuw.
Nog niet? --> Verwijder andere apps.
Nog steeds niet? Verwijder contacten. En Opnieuw nummer vragen vragen?
Nog steeds niet dan? Updates Verwijderen.
Nog niet? Fucked up G. SD kaart eruit doen als je die hebt.

Groetjes Jason.