Als ik contact met chatgeschiedenis wis in Whatsapp kan deze persoon dan nog antwoorden op verstuurde berichten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
32K

Antwoorden (2)

ja,het is enkel de gespreksgeschiedenis, die op jouw telefoon staat , die word gewist
de persoon waar jij mee wath's appt heeft nog steeds de hele gespreksgeschiedenis en hij ziet dus ook niet eens dat jij dat verwijderd hebt

het enige nadeel is wel dat als er antwoord word gegeven, dat jij dan de vraag niet meer ziet, maar dat is dan gewoon een kwestie van onthouden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je de chatgeschiedenis van een persoon wist dan wis je het alleen op jouw smartphone. Dit betekend dat de ander het gesprek gewoon nog kan zien.