Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan candy crush saga op verschillende devices gespeeld worden?

als je candy crush op de telefoon en tablet hebt en op facebook, wordt hetzelfde niveau dan bijgehouden? Of gebeurt dit alleen als je met facebook verbind. Ik heb het idee dat ik op de telefoon minder ver ben dan op de ipad. Ik speel het dan ook zonder connectie met facebook, dan zal het daar wel aan liggen????

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Apps
27.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Candy Crush Saga is te spelen op de computer (via Facebook), Android en iOS. Je moet op alle drie de apparaten ingelogd zijn met Facebook om je levels bij te houden. Wanneer je Candy Crush op bijvoorbeeld je Android gaat spelen, zonder in te loggen met Facebook, dan begin je gewoon bij level één.
Log je op je Android-apparaat in via Facebook, dan ga je verder waar je met Candy Crush bent gebleven. Ben je dus op Facebook in Level 214, dan kun je op je Android ook weer verder met Level 214.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Candy Crush saga werkt inderdaad op verschillend apparaten (zoals op iPad, iPhone en Android maar ook op computers en laptops via Facebook). Om je score bij te houden op al deze devices is het noodzakelijk om via een account in te loggen (hoe moet het spel anders bijhouden welke scores er bij jou horen). Om via een account in te loggen zul je je Facebook moeten gebruiken. Een andere 'overkoepelende' account is er namelijk niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding