Mijn mobiel is net kapot gegaan en ik wil graag kunnen whatsappen, maar hoe?

Ik lees overal dat ik whatsapp op mijn MacBook kan downloaden maar dan moet ik een sms beantwoorden om de installatie te voltooien, en dat kan dus niet! Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
24.8K

Antwoorden (2)

Je kan via de computer bijvoorbeeld YouWave for Android downloaden. Hier zie je dan het scherm van een android telefoon en werkt hetzelfde ook met apps enzo. via YouWave kan je weer whatsapp downloaden. Hier moet je dan ook je telefoonnummer invullen maar ik dacht dat je de code ook kon afspelen met geluid via de computer. Maar ik weet niet helemaal zeker of dat zo was, het kan namelijk ook zijn dat je de code kon laten afspelen door gebeld te worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe je sim in andere telefoon...ontvang daar je sms op...dan code invoeren op je mac