Whatsapp verstuurd geen afbeeldingen meer,waar ligt dit aan ?

Ik gebruik al jaren whatsapp maar kan sinds een week ineens geen afbeeldingen meer versturen.
Ik dacht dat het aan de andere persoon zn telefoon lag maar naar andere mensen lukt het ook niet.
Ik heb een iPhone 3gs.
Alles is up2date met de nieuwste iOs 6.1.
Heb zojuist whatsapp verwijders en opnieuw geinstalleerd maar helaas heeft dat niet gewerkt.
Het maakt niet uit wat voor afbeeldingen qua grootte,ook een afbeelding die ik zojuist ontvangen heb van de andere persoon kan ik niet terugsturen (was een test).
Ik kan dus wel gewoon afbeeldingen ontvangen.
Hoe kan dat en is het op te lossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.5K

Antwoorden (1)

Er zijn tegenwoordig veel problemen met whatsapp. İk heb het zelf ook met mijn htc one v en ik zocht even op internet: whatsapp verstuurt geen afbeeldingen meer ik kwam op de site van whatsapp terecht en er stond dat er storingen waren. Het ligt niet aan je telefoon