Werkt whatsapp ook bij buitenlandse mobiele nummers?

Naar de USA iig niet dat heb ik al geprobeerd.
Europa misschien wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
2.6K

Antwoorden (2)

Ook WhatsAppen met de USA zou gewoon mogelijk moeten zijn.

In de bron staat:
"WhatsApp is een wereldwijde dienst. Of je nu vanuit Nederland met iemand in Frankrijk, Italië, China, Amerika of Zuid-Afrika whatsappt, maakt niet uit. De kosten zijn hetzelfde als wat je betaalt voor whatsappen binnen Nederland. Je betaalt dus alleen de kosten voor je eigen mobiele data-abonnement (afgezien van die paar cent voor de aanschaf van WhatsApp na het verlopen van de gratis proefperiode). Waar de persoon waarmee je whatsappt zich bevindt, maakt verder niet uit".
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat staat er inderdaad had ik ook gezien maar als ik het wil testen werkt het toch niet. Misschien ligt het ergens anders aan? Bepaalde instellingen?
Pieter2011
11 jaar geleden
Dat denk ik ook. Ik weet dat je met die opmerking niet geholpen bent, maar ik heb geen idee wat de oorzaak kan zijn dat het bij jou niet werkt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok tnx anyway
ik whatsapp regelmatig vanuit Portugal met Nederland. Met Wifi kost het helemaal niets. Maar het is ook buiten Europa zonder kosten te doen.