Wat gebeurt er met Whatsapp als ik een andere SIM-kaart gebruik?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
21.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
contacten staan toch vaak op de telefoon i.p.v. de simkaart?

Antwoorden (2)

Dan heb je een Simkaart die niet geregistreerd is...op whatsupmesseger.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je oude account werkt dus niet
Dat blijft gewoon werken, mensen zullen echter niet met de nummer van je "andere simkaart" een whatsapje kunnen sturen omdat deze dan waarschijnlijk niet geregistreerd staat. Whatsapp is nummer gebonden, en moet dus geactiveerd worden met je telefoonnummer en kan maar 1 van zijn. Dus stel je hebt een android tablet en hebt daar whats app op, je vult je mobielenummer in van je telefoon. dan zou je een verificatie code krijgen waarmee jij je whats app verbind met je mobiele nummer, er is dus geen verbinding tussen whats app en de simkaart.