Hoe verwijder ik een gesprek op whatsapp

Ik wil een graag een paar oude gesprekken verwijderen, maar het lukt me alleen om de berichten te verwijderen en dan staat de naam nog gewoon in de gesprekken lijst. Hoe haal ik dat ook weg? Ik heb een samsung galaxy s. (ik wil dus niet de persoon verwijderen uit me contacten lijst maar echt alleen het gesprek)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.8K

Antwoorden (1)

Op de iphone gaat het als volgt:

Je gaat naar de pagina waar je alle gesprekken ziet, dan slide je met je vinger van links naar rechts, op de naam van de persoon waarvan je het gesprek wilt verwijderen. Wellicht kan dit ook op jou toestel. Succes.