Hoe zet ik mijn Whatsapp chatgeschiedenis over van iPhone 4 naar iPhone 5s?

Ik heb een nieuwe iPhone 5s en wil daar mijn chatgeschiedenis van mijn iPhone 4 opzetten. En ik weet niet hoe ik dit moet doen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Apps
1.7K

Antwoorden (2)

Als je bij je iCloud instellingen aan geeft dat je van je WhatsApp een back-up gemaakt wil hebben, dan kun je wanneer je je nieuwe telefoon gebruikt, via je Apple-ID de iCloud back-up weer terug zetten op je nieuwe telefoon en dan staan alle contacten en gesprekken op je nieuwe telefoon.

Toegevoegd na 3 minuten:
Op je oude telefoon:
- Ga naar je instellingen op je telefoon en klik op 'iCloud'
- Scroll de lijst naar beneden en klik op 'Documenten/gegevens'
- Hier zie je 'WhatsApp' staan, zorg dat je deze aan zet

Maak dan een iCloud Back-up door een stap terug naar iCloud te gaan, scroll naar beneden en klik op 'Opslag en reservekopie'. Helemaal onderaan staat 'Maak nu een reservekopie'.

Als dit klaar is, hoef je alleen maar je nieuwe telefoon te installeren. Alles wijst zich daar vanzelf. De nieuwe iPhone zal vragen om een back-up van iCloud te halen, en dat moet je natuurlijk doen. Op dat moment zorgt je telefoon zelf dat alle oude gegevens van WhatsApp weer op je nieuwe telefoon staan.

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De makkelijkste manier vind ik ifunbox installeren op je pc. Iphone aansluiten
Open ifubox classic>iphone>applications>whatsapp en dan de documents en library folder ff op je bureaublad zetten. Doe t zelfde met je 5s maar dan die 2 folders van je desktop in whatsapp slepen en klaar. Scheelt boel tijd
Bronnen: