Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo, Hoe kan ik mijn berichten terughalen van whatsapp? Ik heb een Samsung Galaxy S2. Met android 4.0 Ik heb een backup met Kies (programma)

Alleen dan pakt hij de contacten niet. Als ik mijn telefoon aan mijn pc koppel kan ik wel mijn whatsapp foto's bekijken maar waar zijn de berichten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Niet.
Je berichten staan opgeslagen op je sd kaart ( als je die hebt ) anders staan ze in/op je toestel.
Eenmaal verwijdert zijn deze verloren.
Whatsapp maakt uit zich zelf wel backups, deze kun je vinden op je sdkaart respectievelijk op je toestel in;
/whatsapp/databases.

Dergelijke berichten kan je zonder truukjes niet terughalen.
Overzetten van je berichten naar je pc zal je ook niet lukken.
Daar deze in crypto/versleuteld op je toestel staan.
Het kopieren van je toestel naar je computer zal hiermee weinig van nut zijn daar je ze toch niet kunt inzien.

Wil je een goed backup app waarmee je het e.e.a. wel kunt backuppen, kijk dan eens in de market.
Daar staan verscheidene tussen die niet alleen je apps backuppen maar ook een backup maakt van alle instellingen eventuele scores ( bij spellen ) en je gesprekken.
Het zelfde gaat ook op voor je sms-berichten.


Hier een forum waar het soortgelijke wordt besproken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding