Hoeveel mb's verbruik je gemiddeld met whatsapp? En hoe heet de app waar je kan zien hoeveel mb's je verbruikt?

Ik krijg namelijk misschien een abbonnement, vandaar.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
4K

Antwoorden (5)

Sinterklaas is maar gek met jou :)

Het is moeilijk te zeggen hoeveel MB's je verbruik met whatsapp. De één is continue online (ook zonder wifi) en verstuurt graag foto's met whatsapp een ander whatsappt alleen maar binnen een wifi-verbinding.

Om te zien hoveel mb's je verbruikt zijn er verschillende apps. Ik gebruik "verbruiksmonitor".
Deze kun je automatisch op een bepaalde dag van de maand op 0 laten zetten, om zo per maand bij te houden hoeveel ruimte van je bundel je nog over hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je alleen maar berichtjes verstuurt ben je niet zo veel kwijt. Abbo van 100MB is meer dan genoeg. vooraal als je thuis ook nog op wifi gaat.
Maar als je ook foto´s en videos verzend en download ben je er snel doorheen en kun je beter gaan voor een 500MB abonnement.
Er zijn heel veel app´s om te kijken hoeveel mb je verbruikt.
Ik zelf gebruik de MBmeter van kpn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zijn meestal maar een paar MB's wat je per maand voor whatsapp verbruik en dan moet je al heel veel appe. Je kan dit ook op je mobiel zien hoeveel je al verbruikt heb.
ga daarvoor naar:
-whatsapp
-instellingen
-account
-netwerkgebruik

daar vind je alle informatie.
Ik heb de afgelopen maand 2214 berichten verzonden en 3274 berichten ontvangen en kom dan op een totaal van 5,2 MB. Heel weinig dus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whatsapp kost je bijna helemaal geen mb's mischien als je door whatsappt 1 of 2 mb maar meer ook niet

Ik weet niet hoe de app sorry

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord?

M.V.G
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het goed is, ben je met zo'n 200 "whatsappje's" ongeveer 1mb kwijt. Je kan al je internetgebruik (3G en wifi) controleren op watchdog. Deze houdt
ook de tijd bij hoelang je abbo loopt etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt!!
Ik denk wel dat het genoeg info is voor mijn vraag! :-) groetjes herbie53