Mijn Whatsapp op de iPhone verstuurd mijn berichten met een mega vertraging. is hier een oplossing voor?

Sinds de storing van enige tijd geleden duurt het heel lang totdat mijn berichten van Whatsapp verstuurd worden. Bijvoorbeeld heb ik een half uur geleden een bericht gestuurd en nu (op het moment van schrijven) nog zie ik maar 1 vinkje staan bij het bericht i.p.v. 2.
Dit heb ik naar iedereen waar ik een bericht naar stuur, maar de ene keer doet hij er minder lang over dan de andere keer maar altijd met vertraging.
Ik heb zelf al wel de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft maar een dag geholpen. Ik wil er eigenlijk zo veel mogelijk aan doen om mijn iPhone niet te hoeven herstellen.
Ik heb een iPhone 4 met iOS 5.0.1. Van Whatsapp heb ik de laatste versie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de internet ligt het niet, ik kan wel twitteren en mijn mails komen gewoon binnen e.d.
Een storing is hier mijns inziens ook niet van toepassing, anderen (iPhone, BlackBerry en Android gebruikers) hebben er geen problemen mee.

Antwoorden (1)

Het eerste vinkje is voor verstuurt.
Het tweede vinkje is als de persoon het leest of als de applicatie open staat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje ;)