Hoe verwijder ik whatsapp via de computer?

Mijn telefoon is afgepakt en ik zou graag willen uitloggen op whatsapp of de app willen verwijderen op afstand.

Is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Apps
3.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Misschien kun je een wis-op-afstand functie gebruiken als je die ingericht hebt.

Antwoorden (2)

Dat kan helaas niet
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En zelfs al zou het wel kunnen dan is het nutteloos omdat je nog steeds je berichten kunt terugvinden op je telefoon.
Misschien werkt het om het telefoon nummer te blokkeren. Aangezien Whatsapp een telefoonnummer nodig heeft, kan diegene (denk ik) geen berichten meer versturen.