vrienden van mij hebben een groepsgesprek op whatsapp (verschillende tel.) nu wil ik er bij hoe moet dit ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps

Antwoorden (3)

rechtbovenin klikken op groepsgesprek en mensen toevoegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je volgens mij een nieuw gesprek aan maken. Je kunt niet zomaar mensen toevoegen aan een al bestaand gesprek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je drukt trouwens op het vakje groupchat om een groepsgesprek te maken maar dat spreekt voor zich ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd. Alleen diegene die het gesprek heeft geopend kan mensen toevoegen.
Toevoegen kan alleen door de beheerder van het groepsgesprek gedaan worden. Daarvoor dient hij in het menu op het groepsgesprek te drukken en dat een tijdje in te houden totdat er een schermpje verschijnt. Daar kan de beheerder vrienden toevoegen! Let wel op: De beheerder moet natuurlijk wel het nummer hebben van de vriend die hij wil toevoegen.