Zijn er kosten verbonden als je iemand in het buitenland appt via whatsapp?

Ik weet dat er veel vragen gesteld zijn over dit maar ik ben er nog niet zeker van. Ik heb zelf een abonnement met 500mb internet. Als ik iemand in het buitenland wil appen, kost dat mij wat? En als ik wifi of geen wifi ervoor gebruik?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
36K

Antwoorden (1)

Als jullie beide via wifi berichtjes sturen via Whatsapp, dan kost het helemaal niks.
Als het via je databundel gaat, kost het alleen geld als 1 van beide personen over de limiet van de bundel heen zou gaan.
Maar dat heeft niets met Whatsapp te maken, maar gewoon met wat voor abonnement je hebt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Whatsapp is gewoon iets wat online gaat. Dus het is niet zoiets als dat je via Facebook een berichtje stuurt. Zolang jij niet over je limiet heen gaat, maakt het totaal niet uit waar de ontvanger zich bevind op deze wereld.