Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik audiofiles van Whatsapp bewaren?

Ik heb eind vorig jaar met een goede vriend via WhatsApp berichtjes heen en weer ingesproken. Deze vriend is onlangs overleden. Ik wil de audio bestanden met zijn stem graag bewaren op de harde schijf van mijn computer, maar als ik de gesprekken vanuit WhatsApp naar mezelf mail krijg ik alleen onze tekstgesprekken in een txt-bestand, niet die audiofiles. Ik heb een Android toestel.
Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
44.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik doe dat ook wel eens met audio. Bij mijn telefoon (galaxy young) is er een apart mapje met whatsapp en daar slaat hij dan die audiofiles op. Als ik ze dan op de computer wil zetten, verbind ik mijn telefoon met de computer en dan zet ik ze op de computer.
Dat mapje waar ik het over had, staat bij waar mijn telefoon ook de afbeeldingen opslaat. Dan is er volgens mij ook nog een apart mapje met whatsapp, dan (bij mij) moet je zoeken naar een mapje met audio en als het goed is, en je hebt de bestanden nog, staan ze daar.
Kan je de audio nog steeds niet afspelen, kun je op zoek gaan naar een programma voor op de computer waarmee je ze tot mp3/mp4 bestanden kunt maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan je vraag op dit moment alleen voor Android beantwoorden.
--> Mijn Bestanden
--> Whatsapp
--> Media
--> WhatsApp Audio.
Daar staan je audio-bestanden

Als je bestanden op je externe SD-card staan, kan je ze via de compu ook zo vinden.
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding