Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijg ik een hoge rekening als ik een whatsapp account aanmaak met een mobiel abonnement waarbij internet niet inbegrepen is?

En dan whatsappen via wifi.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
930

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

nee, als je via wifi op het internet surft is dit in principe gratis, tenzij je via een wifi netwerk waar voor je moet betalen surft bijvoorbeeld bij een restaurant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en wat als 3g, van mijn eigen abonnement, tegelijk aanstaat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een beetje afhankelijk van wat voor toestel je hebt. Inprinciepe moet dit niets uitmaken, maar ik weet dat de iphone zo lullig is dat als je hem locked dat hij dan op 3g springt dus als jij bijvoorbeeld een iphone hebt en je locked hem en je ontvangt een bericht dan zal die notificatie die je krijgt ontvangen worden via 3g. Maar of dit op android en blackberry toestellen ook zo is durf ik niet te zegen.

Andere antwoorden (2)

Nee, als het via wifi is, dan is het gratis. Tenzij je via een hotspot online gaat natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhm, nou ik zou niet weten wat een hotspot is maar ik ga online via onze eigen router thuis.. En op mijn iphone (waarop ik dus whatsapp heb gedownload) heb ik ook 3G, maar dat is weer van mijn eigen abonnement. Ik heb namelijk een nieuw whatsapp account aangemaakt met een ander nummer, namelijk mijn moeders nummer. Zij heeft ook een abonnement, maar geen internet erop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een hotspot is bijv internet in een restaurant. Whatsapp via je thuis wifi is dus gratis
Via wifi is het gratis, maar zet voor de zekerheid je 3g uit. Dan zie je ook gelijk dat het werkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding