Is een whatsapp bericht gestuurd als het maar 1 vinkje is?

Ik heb per ongeluk een whatsapp naar een verkeerde iemand gestuurd en was toen alleen maar 1vinkje en niet 2 ik heb de whatsapp dan verwijderd en weer gedownload kan diegene nog het bericht krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
16.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij betekent 1 vinkje dat je niet in de contacten staat van degene die je het bericht hebt gestuurd. Bij 2 vinkjes sta je wel in de contactenlijst van diegene
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik dacht dat bij 1vinkje het nog niet verstuurd is en 2 wel..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij 1 vinkje is het bericht wel gestuurd maar nog niet ontvangen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
* verstuurd* bedoel ik
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Whatsapp verwijderen heeft geen zin,dat heeft niks te maken met een bericht dat al verstuurd is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je je vinger op het gestuurde bericht houdt krijg je een pop-up met verwijderen. Volgens mij komt het dan niet meer aan als de ontvanger het nog niet binnen heeft, maar bindt me er niet op vast. Hoe genant was het berichtje? :P
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Best wel redelijk gênant Jah.. Haha x

Antwoorden (2)

Volgens de website van whatsapp is dit de betekenis van de vinkjes:

1 vinkje: het bericht in aangekomen op de servers van whatsapp
2 vinkjes: het bericht is aangekomen op het toestel van de ontvanger.

Kortom: zodra de telefoon van de ontvanger verbinding maakt met whatsapp, zal het bericht alsnog aankomen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De opmerking van ridiculous klopt helemaal. Bedankt voor de toevoeging.
Om wat duidelijker te zijn
Als je een een groep zit (met meerde mensen) heefft je bericht altijd maar 1 vinkje
Als je privee met iemand chat (met 1 persoon) dan kan de oorzaak zijn dat de ontvanger geen internet heeft of de ontvanger's mobiel is leeg