Hoe kan het dat ik whatsapp niet kan installeren op mijn nieuwe iPhone 3gs?

Mijn oude iphone is opgestuurd,deze heb ik eerst leeggehaald zodat ik whatsapp weer kon gebruiken op het leentoestel.
Dit ging allemaal prima.
Vandaag het leentoestel wee ingeleverd en uiteraard ook helemaal leeggehaald.
Nu probeer ik whatsapp op mijn nieuwe iphone 3gs te installeren waar tijdens de installatie om een 3cijferige code word gevraagd die per sms word toegestuurd.
Echter word er nu bij mij om een 6 cijferige code gevraagd die ik dan ook aanvraag maar krijg dan de melding die te zien is op de foto.
Het knopje "bel mij" werkt ook niet en krijg dan ook een melding (zie foto).
Heeft iemand enig idee hoe ik whatsapp weer werkend krijg ?
Heb al geprobeerd om te deïnstalleren en opnieuw te installeren en ook het uur al afgewacht zoals de melding aangeeft maar helaas...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps

Antwoorden (1)

Het werkt bij ons, ineens uit het niets kwam er scherm pop-up dat er een sms was gestuurd met de verificatie.

Dus het antwoord is:
Geduld...
:(
En dat is echt RETE IRRITANT!
Succes!