Hoe kan ik foto's uit whatsapp opslaan bij de Iphone 5s?

Voorheen klikte je op de foto en kreeg je de optie 'bewaren'. Nu niet meer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
9.8K

Antwoorden (3)

Bekijk, dan icoontjes linksonder (een pijltje die een vakje uitspringt), en dan 'bewaar afbeelding'
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas werkt dat niet. de enige opties die ik dan krijg zijn:
- wijs toe aan contact
- wijs toe aan groep
- stel in als profielfoto
- stuur via email
- stuur via whatsapp
- annuleer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk even bij je instellingen -> privacy -> foto's of je watsap bij je fotoos mag komen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
die staat goed.. vind het wel raar, want eerst lukte het wel
Volgens mij de foto ingedrukt houden en dan afbeelding opslaan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas... dan krijg ik alleen de mogelijkheid om te kopiëren en daarmee wordt de foto niet opgeslagen :(
Op iPhone 4s kon je gewoon via whatsapp instellen (bewaar afbeeldingen in filmrol) bij instellingen. Lukt dat niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat lukt wel, alleen krijg ik dan alle foto's in de map. dat is nou ook weer niet de bedoeling :)