Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik iemand blokkeer op Whatsapp en de andere belt mij via whatsapp gaat dan de tel gewoon over?

Ik bedoel dus of de telefoon wel dan gewoon over gaat bij de andere? Of krijgt de andere dan te zien zoals bezet of telefoongesprek niet mogelijk? Wat krijgt de andere te zien als die mij belt als ik degene geblokkeerd heb?

2 jaar geleden
in: Apps
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee.

Whatsapp:
Je kunt op een aantal manieren herkennen dat je bent geblokkeerd:
• Je ziet niet meer wanneer een contact voor het laatst online is geweest in het chatvenster. Zie hier voor meer informatie.
• Je ziet geen updates van de profielfoto van een contact.
• Berichten die je stuurt naar een contact dat jou heeft geblokkeerd hebben altijd maar één vinkje (bericht verzonden) en nooit een tweede vinkje (bericht afgeleverd).
• Het lukt niet om dat contact te bellen.
Als je dit tegenkomt bij een contact, kan het betekenen dat die gebruiker jou blokkeert. Er zijn echter ook andere mogelijkheden. We hebben dit met opzet vaag gehouden om je privacy te beschermen wanneer je iemand blokkeert. Wij kunnen je dus ook niet vertellen of iemand je blokkeert.
(Lees meer...)
2 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als jij iemand blokkeert op whatsapp, dan kun je nog gewoon bellen en sms berichten naar diegene versturen.
(Lees meer...)
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding