waarom kan ik geen whatsapp downloaden op mijn iphone 4 ?

ik kan geen whatsapp downloaden voor mijn iphone 4 omdat ik dus blijkbaar geen iOS op het apparaat heb.. toch wil ik heel graag WhatsApp , weet iemand mischien de oplossing ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
2.6K
Ritsuka
10 jaar geleden
Heb je de nieuwste versie iOS?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk eens of er updates zijn. Zelf heb ik ook een iPhone 4 en gewoon whatsapp. Het moet dus kunnen ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Elke iphone 4 komt standaard met een ios systeem. Heb je geen goedkope chinese replica gekocht?

Antwoorden (1)

Je hebt waarschijnlijk wel IOS op je iPhone. Het lijkt me sterk dat je er een andere os op hebt en geen Os kan al niet want dan kan je niks met je iPhone. Ik denk dat de oorzak is dat je je IOS niet geupdated hebt. Dit doe je door bij instellingen naar algemeen te gaan en dan naar het stukje software update.