Kan ik een profielfoto van iemand anders binnen Whatsapp onzichtbaar maken?

Ik heb voor het werk bepaalde mensen als Whatsapp contact. Echter: ik wacht echt elke keer fysiek onpasselijk als ik een bepaalde collega weer als profielfoto langs zie komen. Hoe kan ik zelf zo'n profielfoto 'verbergen' of veranderen in een andere neutralere foto.?
[wacht = word]

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Apps
1.5K
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ik weet inmiddels mn eigen antwoord.
Je kunt een chatgesprek / persoon 'archiveren'.
Dan wordt hij uit de lijst van actieve contactpersonen gehaald.
Dit is voor mij voldoende om de betreffende persoon niet elke keer tegen te komen binnen WhatsApp

Antwoorden (1)

Het enige wat jij kunt doen, is dit contact compleet verwijderen. Aan zijn/haar profiel kun jij niks wijzigen.