Kan je bij t-mobile altijd whatsappen?

Ik wil de Iphone 4 kopen bij T-Mobile. Met abonnement. Er staat bij het startabonnement (dat is een onderdeel van het abonnement) dat je whatsappen, posten en smsen. Maar kan je ook zonder mb en zonder wifi overal whatsappen. Alvast bedankt voor het antwoorden!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Whatapp werkt via een internetverbinding; dus zonder mb's gaat het niet.

Antwoorden (2)

Whatsapp werkt via een internetverbinding; dus zonder mbs gaat het niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een veel gemaakte vergissing is dat mensen denken dat een mobiel abonnement zonder Mb's er eentje is zonder internet. Dat is niet waar. De bundel van een bepaald aantal Mb's zorgt ervoor dat je die tegen een voordelig tarief krijgt. Als je meer gebruikt dan dat aantal (ook wel genoemd "over je bundel heen gaan") dan gaat er een hoger tarief in.
Een abonnement zonder databundel (zonder Mb's) is dus een abonnement waarbij je niet vooraf een bepaalde hoeveelheid hebt ingekocht. Oftewel: zodra je internet gebruikt ga je over je bundel heen.
Dus met een abonnement zonder databundel kun je WEL whatsappen, maar betaal je daar veel voor. De enige manier om geen MB's te gebruiken is door het in de instellingen van je toestel uit te schakelen. En dan heb je WiFi nodig, anders kun je niks.