Hoelang Whatsapp berichten teruglezen?

Tot hoever kan je de geschiedenis in het gesprek zelf teruglezen? Kan je de geschiedenis ook lezen die tussentijds is verwijderd? Ook nadat ie gereset is? Heb een bb bold met sd kaart

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
9.7K

Antwoorden (2)

Je kan jouw berichten terug lezen net zo lang tot jij aan het appen ben met die ander. Ik denk dat je de berichten wel kwijt ben van voor dat je jouw mobiel gereset hebt en idd natuurlijk ook de door jezelf verwijderde berichten ben je kwijt. Dus als je gewoon blijf appen en niets doet kan je jouw berichten tot meer dan een jaar terug lezen of te wel alle gesprekken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb wel is geprobeerd om gesprekken op een andere smartphone te zetten, dit is niet gelukt.
maar als jij niks verwijderd kan je het tot het begin teruglezen