wat is de goedkoopste telefoon met wifi ,Whatsapp en het liefst ook touchscreen

Ik heb nu een oude BlackBerry maar die valt bijna van ellende uit elkaar. Ik Wil graag een nieuw toestel, dit hoeft geen Android toestel te zijn, maar wel het liefst met wifi en onder de €100,- Ook graag (maar niet heel belangrijk) touchscreen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.2K

Antwoorden (4)

Ik heb zelf de samsung galaxy y en die bevalt goed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja kan op marktplaat zoeken voor een samsung galaxy 1 die is heel goed en heeft een touchscreen met 1 camera's en alles, meestal rond de €100,-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk wil je wel een Android toestel!
Dat zijn onderhand (buiten de dure iphones) de enigen
waar je nog iets mee kan!

De enige oplossing is je voorgaande bel-gedrag onder de loep leggen.

Bel je veel...
sms je veel...
internet je veel....

Het leuke is dat veel bellen/SMS'en is op te lossen
door alleen maar een internet-Abonnement.
En ondanks alle toestanden...een skype gesprek heeft bijvoorbeeld geen 3+Mb verbinding nodig...

dus het meest voordelig data abo voldoet....

Toegevoegd na 6 minuten:
vergeten.... koop gewoon zelf je telefoon,
vroeger waren die gesponsorde telefoons nog wel aantrekkelijk en rendabel, maar de huidige aanbiedingen zijn allen erg (veel te) duur.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf een vodafone mobieltje, van 60 euro. Je kan er bijna alles op dat een samsung ook kan alleen is de vodafone goedkoop