Iemand voegt mij toe aan whatsapp krijg ik een uitnodiging?

Ik heb iemand ontmoet, ik gaf haar mijn nummer en ze voegde mij toe aan whatsapp. Ik heb haar nummer niet, hoe kan ik dan toch met haar whatsappen of heb ik haar nummer nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
17K

Antwoorden (4)

Je kan iemand niet toevoegen en je krijgt ook geen uitnodiging.
als een persoon whatsapp heeft en zijn of haar nummer staat in jouw telefoon komt ie automatisch in je whatsapp contacten lijst te staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk heb je haar nummer nodig! zonder nummer kan je haar toch ook niet bellen? als jij whats app hebt kan die ander jouw wel een berichtje sturen. Ik kreeg namelijk maandag een berichtje van iemand waar ik geen nummer van heb maar die persoon blijkbaar wel van mij. En ik kon er terug op reageren en haar nummer opslaan lijkt mij, maar ik ben er nog niet achter hoe dat moet. Heb pas sinds een paar weken een smartfoon..
verder heeft de persoon voor mij gelijk, je voegt die persoon niet toe, het gaat automatisch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt haar nummer nodig of zij moet het eerste woord doen en dan ontvang je ook automatisch haar nummer erbij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een nummer toevoegt in je telefoon, en diegene heeft Whatsapp, dan zie je dat meteen in whatsapp zelf. Zo lang je haar nummer niet hebt kan zij dus alleen jou berichten sturen (jij hoeft haar nummer dan nog niet opgeslagen te hebben, ipv een naam verschijnt gewoon haar telefoonnummer)