kan je met de Samsung galaxy gio op whatsapp?

Ik wil graag die mobiel kopen maar ik wil wel graag weten of ik er mee op whatsapp kan. En is de mobiel ook goed te gebruiken voor bellen en sms'en? Dus eigenlijk zoek ik wat gebruikerservaringen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.4K

Het beste antwoord

Jazeker, ik maak er veelvuldig gebruik van op mijn Gio. Hij is gratis te downloaden in de Android Market en werkt dus ook prima op de Samsung Gio!

Toegevoegd na 2 minuten:
En ook kun je goed een sms versturen hiermee, je krijgt een overzichtelijk gesprek te zien met berichten die je naar elkaar hebt gestuurd (wolkjes, net als bij Whatsapp).
Bellen gaat ook prima, maar ik vind het alleen vervelend dat mijn mobiel na een tijdje bellen automatisch vergrendeld en ik dan eerst de telefoon moet ontgrendelen alvorens ik het gesprek kan beëindigen.
Verder raad ik je hem echt aan, goed beeldscherm keuze uit ontzettend veel apps die goed werken en de bediening is ook super!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ En een gesprek beëindigen kan ook met de aan/uitknop (kort indrukken). Dat moet je even instellen. Ik heb de Galaxy S2 en die heeft vrijwel hetzelfde menu. - Instellingen
- Oproepen
- Antwoord/einde oproep
- Aan/uit-toets einde oproep: aanvinken

Andere antwoorden (2)

Ja, ik heb ook een gio en ik heb er whatsapp op. Gewoon naar de android market en zoeken op Whatsapp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja op de gio kan whatsapp en smsen en bellen werkt ook