kan je met de Samsung galaxy gio op whatsapp?

Ik wil graag die mobiel kopen maar ik wil wel graag weten of ik er mee op whatsapp kan. En is de mobiel ook goed te gebruiken voor bellen en sms'en? Dus eigenlijk zoek ik wat gebruikerservaringen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Jazeker, ik maak er veelvuldig gebruik van op mijn Gio. Hij is gratis te downloaden in de Android Market en werkt dus ook prima op de Samsung Gio! Toegevoegd na 2 minuten: En ook kun je goed een sms versturen hiermee, je krijgt een overzichtelijk gesprek te zien met berichten die je naar elkaar hebt gestuurd (wolkjes, net als bij Whatsapp). Bellen gaat ook prima, maar ik vind het alleen vervelend dat mijn mobiel na een tijdje bellen automatisch vergrendeld en ik dan eerst de telefoon moet ontgrendelen alvorens ik het gesprek kan beëindigen. Verder raad ik je hem echt aan, goed beeldscherm keuze uit ontzettend veel apps die goed werken en de bediening is ook super!

Ja, ik heb ook een gio en ik heb er whatsapp op. Gewoon naar de android market en zoeken op Whatsapp.

Ja op de gio kan whatsapp en smsen en bellen werkt ook

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100