Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft de Nokia C5 ook Whatsapp?

Het lijkt me op afbeeldingen een vrij simpele telefoon, maar ben reuze benieuwd of er dus Whatsapp op kan?

Mijn man kan totaal niet met de nieuwe telefoons omgaan en deze lijkt me vrij simpel. Als daar Whatsapp op kan, dat is een uitkomst!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Bij mijn weten is WhatsApp niet voor Nokia.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook wat geleerd, het kan wel. Zie m'n bron
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie m'n toevoeging, was er inmiddels ook achter gekomen ;-)
Ik weet het niet zeker, maar het besturingssysteem is niét android, maar iets anders. Ben de naam kwijt. Maar ik dacht datdat besturingssysteem whatsapp niét aanbood
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bedoelt Symbian ;-)
Bij Nokia gebruiken ze toch Symbian ofzo als besturingssoftware. Schijnt iet helemaal meer up to date te zijn en vandaar dat ze een samenwerking met Microsoft ijn aangegaan.. Dit wordt echter nog niet op alle toestellen van Nokia bijgeleverd..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er op de Nokia C5 een app store heb of iets wat er op lijkt heb je veel kans dat er op de Nokia C5 whatsapp zit maar als er geen app store is of iets wat er op lijk dan zit er een whats app op en kan je het er ook nie op zetten dus je moet vragen of ze meschien weten of er een soort van app store is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meneer/mevrouw in onderstaande link geeft aan een Nokia C5 te hebben met Whatsapp ;)

En ook in deze lijst van Nokia zelf staat er dat hij compatibel is.
http://www.whatsapp.com/nokia/
Het antwoord is dus ja, de Nokia C5 heeft ook Whatsapp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding