Kan ik met mijn Simpel internet abonnement whatsappen?

Toegevoegd na 35 minuten:
Als ik mijn Whatsapp opstart (ja ik heb een telefoon waarop whatsapp kan) dan komt er: Netwerk fout? Dit kan toch niet aan de provider liggen of wel? Anders stuur ik mijn telefoon ter reparatie op! Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.2K

Antwoorden (4)

Als je internet hebt, kun je whats appen. Let wel op het maximum aantal mb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp gaat via internet, dus als jij internet bij je abbonement hebt, kan je whatsapp gebruiken.

Toegevoegd na 42 seconden:
Whatsapp gebruikt heel weinig data. Ik whatsapp en facebook veel, en mijn dataverbruik was 150 mb..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar hee, ik heb als ik mijn Whatsapp opstart (ja ik heb een telefoon waarop whatsapp kan) dan komt er: Netwerk fout? Dit kan toch niet aan de provider liggen of wel? Anders stuurd ik mijn telefoon ter reparatie op! Alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er zich een netwerkfout voordoet, dan zou de algehele internetverbinding het niet moeten doen, dus je zou bijvoorbeeld ook niet kunnen googlen. Check dat eerst eens. Als dat het ook niet doet vraag ik me af of jouw abonnement überhaupt geschikt is om internet te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan WEL gewoon googlen enzo, heb 500 MB internet. Maar heb toch netwerkfout...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je je provider even bellen en vragen hoe het zit.
ligt aan je telefoon. Als je een android telefoon hebt, een iphone, blackberry of nokia smartphone, dan kan het!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de juiste smartphone hebt met het kunnen (en een internetabonnement natuurlijk ). Anders moet je de app even opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik dus gedaan.. Ik heb een nokia, whatsapp kan daarop stond er op hun site, ook heb ik een internetabbo van 500 mb bij simpel.. Maar ik heb gelezen dat je met wifi alleen ook gewoon kunt whatsappen, ik zal niet weten waarom het bij een abbo bij simpel niet zou lukken, of denk ik nu fout? Alvast bedankt!