Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom kan ik whatsapp niet instaleren op mijn HTC?

ik heb al een paarkeer geprobeerd om whatsapp op mijn htc te zetten maar dit lukt niet en dan krijg ik en melding dat ik te weinig ruimte op mijn telefoon heb. dus ik heb een andere app verwijderd en download weer whatsapp en weer geeft hij het zelfde aan. dus ik kijk hoeveel geheugen whatsapp moet gebruiken (4,7 MB) en wat ik heb als geheugen (11 MB) dus ik denk nu kan het gewoon en weer doet hij het niet. hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Hebbje misschien een geheugenkaar op dat ding? Even de vergrendeling eraf halen dan moet hij het wel doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag verwijs ik je naar eenzelfde probleem waar ik laatst antwoord op heb gegeven. Waarschijnlijk geldt hier voor u hetzelfde. Succes! Dit is een vaak voorkomend probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het echt niet aan de ruimte ligt: ga naar instellingen-applicaties-beheren-dan zoek je de market op, klik op stop forceren, gegevens wissen, cache wissen en updates verwijderen. nu weer terug naar de market en dan doet ie het waarschijnlijk wel, zoniet, dan moet je echt meer ruimte vrijmaken, door bijv. apps naar je ext sd te verplaatsen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding