Ik wil met een volgend abonnement graag whatsappen. Wat is het goedkoopste abonnement?

Ik betaal nu voor mijn abonnement 25,00 per maand (hi) voor alleen bellen en smsen. Ik heb geen internetabonnement. Ik wil graag kunnen whatsappen waardoor ik minder smsjes zal versturen. bellen doe ik sowieso niet veel. Ik wil eigenlijk niet veel méér gaan betalen dan nu.

Wat kan ik dan het beste doen?

Ook ben ik het smsen met een stylus meer dan zat (heb nu de samsung omnia qwerty maar gebruik het toetsenbord echt nooit. Ik wil graag weer een telefoon met gewone knopjes (zoals de blackberry) om lekker snel te kunnen smsen of whatsappen ;-) Iemand een goeie tip? Wat is nou een lekker handzaam foontje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps

Antwoorden (1)

Kijk op gsmtopdeal.nl daar hebben ze echr leuke aanbiedingen: ik heb nu bv. een telefoon tvw 300, 25sms/125min/1000MB voor maar 16 euro per maand. De enige nadeel wat ik ondervond was de lange levertijd (6 weken) maar verder geen addertjes onder het gras, je moet alleen op tijd opzeggen.