Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je iemand op whatsapp online ziet in de chat zit die gene dan op whatsapp

Of zit die gene gewoon op de telefoon te spelen maar dat er dan saat online en niet van laatst gezien .....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
10.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

dan is ie online..:P want je ziet ook al ze er niet zijn laats gezien om ..... :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan staat hij/zij gewoon online . als je de dan iets anders op je telefoon doet blijf je online .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer ga je dan weer offline? Want mijn mob staat altijd aan en ik check geregeld mijn telefoon ik meld me echter nooit af bij whatsapp ofzo..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan je status volgens mij op offline zetfen , weet niet zeker. Whatsapp is bij mij kapot .
Online in whatsapp betekent: Dat de persoon zich op dat moment in whatsapp bevind. Er staat wel is: Laatste gezien op: ....... Dan is persoon nog wel online, alleen dan is de app gesloten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit verschilt per tellefoon
Bij iphone en bb en htv en samsung is dit allemaal hetzelfde
Indien een persoon ervoor kiest om de applicatie automatisch te laten opstarten, dan is deze meteen online, ook al maakt deze er geen gebruik. Je bent pas offline als je de app. uitzet, verwijderd hebt of telefoon uit hebt staan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding