WhatsApp: hoe zorg ik dat je Whatsappjes niet meteen in beeld komen op je iPhone?

Van mij hoeft niet iedereen te zien wat mij gestuurd wordt en zie ik het liever als ik zelf er op klik

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
3K

Antwoorden (3)

instellingen --> berichtgeving --> toon voorvertooning uitzetten

Toegevoegd na 16 seconden:
in whatsapp uiteraard...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga in WhatsApp naar instellingen en dan naar berichtgeving. Hier kun je instellen of je een melding wilt krijgen.

Je kunt ook instellen dat je alleen ziet dat je een bericht van iemand hebt, maar dat je niet ziet wat er in staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar instellingen op je iPhone zelf.
Klik op Berichtgeving
Zoek het deel WhatsApp op
Klik erop en vink: In toegangsscherm; uit.

Als jij je telefoon niet aanraakt, komt er geen melding dat je een berichtje hebt.