Whatsapp blokkade verwijderd maar nogsteeds geblokkeerd,wat nu?

Een vriendin van me heeft mij per ongeluk geblokkeerd, ze heeft deze blokkade verwijderd en kan mij weer berichtjes sturen. Maar als ik wat terug stuur wordt het niet afgeleverd op het Nokia E72.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.3K

Antwoorden (3)

Misschien whats app opnieuw installeren op de telefoon van je vriendin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt. Zullen we vanavond eens proberen.
Vaak is het al genoeg als je vriendin haar toestel even opnieuw opstart. Dus helemaal uitzetten en na een minuutje weer aan. Voor de zekerheid kun jij dat ook doen (maar ik denk eerlijk gezegd dat dat niet nodig is). Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste Natha, Dat uit en aanzetten hebben we al geprobeerd. Maar in iedergeval bedankt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vervelend zeg... dan zou ik het eerste antwoord even proberen. ;) Ik hoop dat het helpt!
Als het eerste antwoord hierboven niet werkt, zeg dan tegen je vriendin dat ze haar whatsapp account moet verwijderen en opnieuw moet registreren. Als je een account verwijderd worden alle geblokkeerden gewist. Dan heb je weer een nieuw account als het ware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke die ga ik onthouden als opnieuw installeren niet werkt. Maar ik had altijd begrepen dat instellingen als blokkeren lokaal gebeurde. En als je een nieuwe gsm hebt en je activeert whatsapp dat je dan weer opnieuw mensen moest blokkeren.
Misschien gekke vraag, maar hoe verwijder je een account??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan wat voor toestel je hebt. Meestal gewoon bij instellingen