Foto's van whatsapp importeren naar pc?

Is er een mogelijkheid dat ik de foto's die bij mijn whatsapp contacten staan (dus de foto's in whatsapp) kan importeren naar mijn computer, zodat ik deze weer kan toevoegen bij mijn contacten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
19.3K

Antwoorden (2)

dat zou kunnen als je een kabel hebt die je kan verbinden met je computer zodat je ze kan importeren.
als je die niet hebt even langs de winkel om er een te halen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, die heb ik, wat moet ik vervolgens doen? Ik heb een Samsung Galaxy S Advance i9070.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
er zit dan als het goed is een usb uitgang aan die je in je pc kan stoppen.
als je dat gedaan hebt ga je naar "mijn computer" en daar staat dan als het goed is onder draagbare apparaten je telefoon bij.
daar klik je dan op en je komt in je menu van je telefoon. Succes!
Als je een WhatsApp foto hebt ontvangen heb je hem als het goed is in je fotobibliotheek.
Je kunt met een Apple USB stekker je Apple apparaat koppelen aan een computer.
Kijk in je Verkenner en je ziet bij Computer je Apple apparaat staan, als je er op klikt en de mappen bekijkt kom je een bepaalde map tegen.
In deze map staan alle foto's van je Apple apparaat, deze kun je gewoon als normale bestanden kopieeren naar je computer.

Dit is alleen mogelijk bij een Apple apparaat
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik snap ook wel dat dat kan, maar ik bedoel de foto's die mensen instellen op whatsapp als hun profielfoto. Die wil ik op mijn computer krijgen zodat ik die standaard kan instellen bij die contacten. :)