De favoriete vrienden in whatsapp. Hebben die mijn telefoonnummer dan ook opgeslagen in hun telefoon?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Apps
1.4K

Het beste antwoord

Niet persee als ze je nr niet hebben komt Jou nr in beeld bij hun
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ze staan bij jouw favorieten, omdat jij ze in je lijst hebt. Maar dat betekent niet dat ze andersom ook jouw nummer in hun lijst hebben. Als je hen een whatsapp berichtje stuurt, zullen ze je telefoonnummer in beeld krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In je favorieten leest hij alleen je eigen telefoon boek. Jij kunt dab gelijk ook zien wie er van jouw telefoonboek WhatsApp hebben. Ze kunnen die van jou alleen ook zien als zij jouw telefoonnummer als in hun telefoonboek hebben staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij hebt dan het nummer van deze personen, als zij jou nummer niet hebben sta jij ook niet bij hen in de lijst