Mijn nummer doet het niet op whatsapp,ze zeggen dat er een sms-verificatie mislukt is ,wat is hier aan te doen?

opnieuw installeren helpde ook niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.9K

Het beste antwoord

Heb je Android op je telefoon? Zo ja, dan zou het in principe mogelijk moeten zijn om Whatsapp te installeren. Een van de meest voorkomende oorzaken van problemen met installatie is het gebruik van de mobiele data verbinding. Probeer het volgende:

1. Schakel je telefoon uit en start weer op

2. Schakel vervolgens roaming uit

3. Download opnieuw Whatsapp via een wifi verbinding

Zorg er daarnaast voor dat je goed kijkt of je je nummer goed hebt ingevoerd. Het is belangrijk dat je geen extra cijfers aan bijvoorbeeld het landnummer toevoegt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Duixelijk, en veel mogelijkheden.

Andere antwoorden (1)

Daar kan je niks aan doen want whatsapp ligt er tijdelijk uit. Het is waarschijnelijk na paar dagen wel gefixt. Dus tot die tijd kan je niks aan doen