Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is 100 MB genoeg in een maand als je WhatsAppt en nog andere dingen doet op je smartphone?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zijn andere dingen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blu-ray's downloaden?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Hangt ervan af wat je onder "Andere dingen" verstaat.
Ik red het net met 800 MB in een maand, maar dan verstuur/ontvang ik ook foto's, luister ik muziek e.d.

Als je echt enkel tekst verstuurt via WhatsApp, zul je het wel net halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100 mb is echt weinig. Als het alleen voor WhatsApp is, is het net genoeg als je alleen berichten verstuurt. Stuur je ook nog veel afbeeldingen via whatsapp bijvoorbeeld, dan is het niet genoeg. Ik gebruik WhatsApp, Twitter, Hyves, Facebook en Windows Live Messenger en gebruik ongeveer 30 mb per 10 dagen. Maar wat ik wel erbij moet zeggen is dat ik ook vaak thuis ben en alles via WiFi doe. Wil je echt een beetje meer kunnen, moet je kijken voor een bundel van 250 mb. (het liefst meer natuurlijk :p)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik let goed op mijn gebruik. Als je een paar keer over je bundel gaat, ga je het wel afleren :p. Alhoewel ik wel 1 gb mag gebruiken per maand. Ik ben gewoon vaak thuis. Als ik het ga vergelijken met de downloads die ik doe met mijn pc dan schrik ik er zelfs van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh. Welk bundel/provider gebruik je dan? En wat doe je allemaal op je telefoon?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@JurgenJansma het is tijd om een ander provider te nemen. Vodafone zorgt er gelijk voor dat je niet meer kunt internetten als je over de bundel bent. En heb ook al een weekje storing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was het maar zo'n feestje bij mij. Ik moet gelijk blox bestellen erbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@endarmising Dat doe je wel goed. 40 mb per maand
Dat is niet genoeg denk ik. Vooral filmpjes kijken kost veel mb da als e dat ook doet lukt het echt niet. Ik zit per maand rond de 2gb door filmpjes kijken etc. Maar ik heb wel onbeperkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan je dat meten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt daar apps voor en vaak staat het ook op je telefoon. Ook staat het op de site van je provider
Nee, 100MB is niet genoeg. Je maakt je heel de tijd zorgen of je de 100MB niet overschrijdt en je kunt maar beperkte dingen per dag doen. heb je een telefoon die van alles kan, doe je er weinig mee dat is zonde. Als je het niet te duur wil maken is 300 MB een aanrader
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor whatsapp is 100 MB voldoende, maar geloof me, zodra je een smartphone hebt hou je het niet alleen bij whatsapp. Neem voor die 2-3 euro per maand meer gewoon 500 MB. Dan maak je je ook nergens zorgen over. Hoe duurder je abonnement, hoe minder je ook nog eens voor je telefoon hoeft te betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding