Ik heb een nieuwe Iphone en hij vraagt telkens of ik wil inloggen bij de Itunes store onder het verkeerde emailadres. Hoe los ik dit op?

Een aantal jaar terug heb ik dit op een vriend zijn naam gezet. Maar nu wil ik het graag op mijn eigen naam hebben. Bij instellingen zie ik steeds mijn eigen e-mail staan.

6 jaar geleden
in: Apps

Antwoorden (1)

Om dit op te lossen moet je de instellingen van je Iphone openen en naar de Itunes Store gaan. Daar kun je het emailadres aanpassen dat je gebruikt om in te loggen. Als je het verkeerde emailadres hebt verwijderd, kun je het juiste emailadres invoeren en opnieuw inloggen.
Bronnen:
een maand geleden