Op Whatsapp kan ik nog steeds "laatst gezien/online" zien van een contact dat ik geblokkeerd heb, is dit correct?

Ik heb een contact geblokkeerd op Whatsapp. Als het goed is kan deze persoon mij geen berichten meer sturen en ook niet meer zien wanneer ik "laatstgezien of online" ben. Ik vind het wel vreemd dat ik omgekeerd nog wél van dit geblokkeerde contact kan zien wanneer hij laatst gezien of online was. Was het niet zo dat als hij het van mij niet meer kan zien, ik het van hem ook niet meer kan zien? Op zich maakt het me niet uit dat ik het van deze persoon nog kan zien, maar ik vraag me wel af of de blokkade dan goed werkt want ik wil zelf niet meer gezien worden. Als ik test door te doen alsof ik deze persoon een bericht wil sturen lukt dat gelukkig inderdaad niet. Ik heb Android en deze persoon iPhone.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Apps
27.9K

Antwoorden (1)

Het persoon dat jij geblokkeerd hebt kan inderdaad niets van jou zien. Maar de andere persoon moet jou ook blokkeren zodat jij niks meer van hem/haar ziet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Berichten kunnen niet verstuurd worden btw