Hoe doe je facetime op iPhone?

Hoi, ik wil heel graag FaceTime op m'n iPhone 7 plus. maar ik heb het niet en ik heb alle andere apps wel. ik heb veel geprobeerd maar als ik het probeer staat er: 'Voor deze app zijn specifieke functies vereist die niet beschikbaar zijn op dit apparaat.' Ik heb ook al geprobeerd bij algemeen en dan beperkingen of FaceTime aan zetten maar dat staat er niet tussen. Please iemand help me. als je weet wat er is laat met het weten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Apps
1.7K

Antwoorden (1)

Standaard heb je een icoontje van Facetime op je Iphone. Download hem anders uit de App store, misschien een vorige eigenaar deze verwijderd?
Het is groen net als het Berichten icoontje maar heeft aan de rechterkant een soort tuitje als een camera.
Als je erop drukt opent de app zich en kun je mensen zoeken uit je contactlijst en klik op het kleine video icoontje voor contact