ik ga een telefoon kopen met daarop whatsapp maar zelf heb ik geen internet maar thuis wel kan ik het dan thuis gebruiken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps

Antwoorden (4)

Als je thuis internet/wifi hebt dan kun je gewoon whats app gebruiken... geen probleem. zolang je telefoon maar WIFI ondersteunt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar alleen als je een internet abonnement bij je mobiele provider afneemt. Let op! Sommige providers hebben datalimieten en als je er overheen gaat dan kost dit veel geld. Dit zal rond de 10,00 € per maand gaan kosten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh.. Vraag ietsje verkeerd gelezen vermoed ik. Als je telefoon WIFI ondersteunt dan kun je op je telefoon zoals degene boven mij zegt, je gewoon op what's app.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan.
Whatsapp werkt via internet. Dus overal waar jij internet hebt kan je het gebruiken.

Toegevoegd na 36 seconden:
Via een wifi verbinding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt dan overal gebruiken als je een abonnement neemt.