Hoe kan het dat ik nog niet heb hoeven betalen voor whatsapp op iPhone ?

Iedereen zegt dat het moet , maar ik heb de app gratis gedownload en heb ook geen vraag om betaling gekregen. Niet dat ik het erg vind (;

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet dat ik het erg vind, maar wil niets illegaals doen, vandaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vorige week was Whatsapp gratis te downloaden in de store, soort cadeau voor de feestdagen. Hier thuis hebben ze massaal gedownload, de krenten :-P

Antwoorden (5)

Iedereen moet voor whatsapp betalen. Het eerste jaar is gratis en dan ga je betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rond de feestdagen was er een app die ervoor gezorgd heeft dat whatsapp een tijdje gratis was. Misschien heb je whatsapp gedownload rond die tijd?

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor Android geldt dat het een jaar gratis is en daarna moet je betalen. Voor IPhone zou je er eigenlijk eenmalig voor moeten betalen bij aanschaf maar het is dus ook een tijdje gratis geweest
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Nederland hoef je er nog niet voor te betalen om dat Android nog geen ander betaling systeem heeft dan creditcard. Aangezien watsapp dan èèn hoop klanten kwijt raakt hebben ze gezegd eerst te gaan zorgen voor èèn betaal systeem waar iedereen gebruik van kan maken. Appel was get we natuurlijk niet mee eens dat hum klanten wel moesten betalen. Em hebben daar in gelijk gekregen, en alle gebruikers ban een iPhone hebben ook èèn gratis verlenging gekregen.
Het kan niet lang meer duren of iedereen moet jaarlijks betalen voor watsapp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat je whatsapp hebt gedownload in een periode dat het gratis was.
Als je je creditcard aan je app store account hebt gekoppeld is het ook mogelijk dat je misschien niet door hebt gehad dat je betaald hebt. Of je nou op de knop download of de knop 80 cent klikt, beide heb je zo gedaan...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat inderdaad dat je moet betalen voor Whatsapp nadat je er een jaar gebruik van hebt gemaakt. Ik gebruik Whatsapp echter al 3 a 4 jaar en krijg elk jaar weer een gratis verlenging.

Zolang niet iedereen in Nederland een creditcard heeft of Whatsapp geen andere manier introduceert om te betalen, zal het wel gratis blijven.